5. İş Sağlığı ve Güvenliği Semineri
Her yıl bahar döneminde düzenli olarak gerçekleştirilen İş Sağlığı ve Güvenliği seminerinin bu sene beşincisi gerçekleştirilmiştir. İEU Meslek Yüksekokulu İş Sağlığı ve Güvenliği programı tarafından 8 Haziran 2021 tarihinde gerçekleştirilen bu etkinlik pandemi nedeniyle çevrimiçi olarak düzenlenmiştir. Program koordinatörü Öğr. Gör. Serkan Bolat’ın moderatörlüğü ile gerçekleştirilen çevrimiçi seminerin konuğu Türk Tuborg Bira ve Malt Sanayi A.Ş. firmasının İş Güvenliği Yöneticisi ve İç Eğitmen olarak görev yapmakta olan Sayın Pelin Alptekin olmuştur.
Pandemi süresi boyunca firmalarında uyguladıkları iyi uygulama örneklerinden bahseden Sayın Alptekin’in etkili sunumu katılımcılar ve öğrencilerimiz için çok faydalı olmuştur. 71 katılımcı etkinlikte yer almıştır. Soru-cevap kısmının ardından seminer tamamlanmıştır.







