ŞİRKETLERİN İTİBARI ASIL SERMAYELERİDİR
İEÜ Konferans Salonu’ndaki söyleşide Salim Kadıbeşegil, halkla ilişkilerde kriz yönetiminin önemine değindi. Öğrencilere kendilerini sürekle geliştirmeleri ve mutlaka yol haritası belirlemeleri gerektiğini belirten Kadıbeşegil, ‘’Şirketlerin yol haritaları vardır. Sizlerinde olmalı, kendinize hedefler koyun ve o doğrultuda çalışın. Her yıl kırmızı ve yeşil liste yapın. Kırmızı da mutlaka yapmanız gerekenler, yeşilde ise sürdürmeniz gerekenler olsun’’ dedi.
Stratejik iletişim yönetimi ve kurumsal itibar yönetimi konularında önemli çalışmalar imza atmış olan bu alanda 6 kitap sahibi Kadıbeşegil, ‘’Şirketleri krize sokan nedenle bellidir. Bu konularda yanlış karar alan şirketler zora girer. Burada en önemli olan şey itibardır. Bunu korumanız ve o krizden en az zararla çıkmanız gerekir’’ diye konuştu. Söyleşinin ardından öğrenciler, Salim Kadıbeşegil’e bir günün anısına bir şapka hediye etti. İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sevda Alankuş ise çeşitli yarışmalarda birinci olan öğrencilere plaket verdi.
İEÜ İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Drç. Sevda Alankuş, Genç Kırmızı Yarışması ‘’Kırmızı Kalem Eğitimleri’’ Dalında birinci olan İEÜ Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 4. Sınıf öğrencisi Bahadır Barışık’ı tebrik ederek bir plaket verdi.