4. İş Sağlığı ve Güvenliği Semineri
İEU Meslek Yüksekokulu İş Sağlığı ve Güvenliği programı tarafından 5 Mayıs 2020 tarihinde 4. İş Sağlığı ve Güvenliği semineri gerçekleştirilmiştir. Virüs salgını nedeniyle bu sene seminer çevrimiçi olarak düzenlenmiştir. Seminerin konusu “Sağlık Sektöründe İş Sağlığı ve Güvenliği” olarak belirlenmiştir.
Program koordinatörü Öğr. Gör. Serkan Bolat’ın moderatörlüğü ile gerçekleştirilen çevrimiçi seminerin konuğu Öğr. Gör. Tevfik Arpacı olmuştur.
Sağlık sektöründe risk analizinin nasıl yapıldığından ve sıkça karşılaşılan kazalardan bahseden Arpacı, sektör hakkında detaylı bilgiler aktarmıştır.







