2. İş Sağlığı ve Güvenliği Sempozyumu
Üniversitemizde 27.04.2018 tarihinde düzenlenen 2. İş Sağlığı ve Güvenliği Sempozyumu'nda "İş Sağlığı Güvenliği ve Etik", "İş Sağlığı ve Sosyal Taraflar" ve "Risk Yönetimi" konuları değerli konuşmacılarımız tarafından tartışılmıştır.
Üç oturumdan oluşan sempozyumda DİSK Genel Sekreteri Arzu Çerkezoğlu gibi isimler Sosyal taraflar ve etik konularını masaya yatırmıştır.
Sempozyumun son oturumunda interaktif olarak gerçekleşen İŞKUR eğitimi öğrencilerimize iş ararken yaşayabileceklerini eğlenceli bir dille aktarmıştır.







