İLETİSİM TASARIMI BÖLÜMÜ’NÜN KONUĞU HALİT SOYSAL OLDU
Apple Bilkom’un 2002 i-Can Film Yarısması’nda "Oldu Gazoz" adlı filmleriyle birincilik kazanan Odunsal Film Ekibinin üyesi olan Halit Soysal, marka kimliği konusunda özellikle televizyon kanallarının kimlik tasarımlarıyla ilgili bilgi verdi. Televizyona hazırlanan ürünlerin önemli birkaç kritere göre tasarlanması gerektiğini belirten Soysal, bunu dünyada ve Türkiye’de takip edilen kanalların görsel kimlikleri üzerinden örnekledi. Ayrıca Soysal iletisim kurmak için kullanılan bütün araçların arasındaki görülebilme, erisilebilme, algılanma süresi, ve kamu alanlarındaki kullanımı bağlamındaki farklılıklarını da açıkladı. Bunlar içinde televizyonun aslında ulasılabilme açısından diğer yayın organlarından nasıl ayrıldığını ve bunun televizyonda sunulan ürünlerin tasarımda yeni girdilere yol açtığını açıkladı.