I. İş Sağlığı ve Güvenliği Sempozyumu
28 Nisan gününün , iş yerinde iş kazaları ve meslek hastalıkları nedeniyle ölen yüzbinlerce çalışanı anma günü olması sebebiyle Üniversitemiz 28.04.2016 tarihinde iş sağlığı ve güvenliği önlisans ve lisans programları olarak 1. İş Sağlığı ve Güvenliği Sempozyumu'nu düzenlemiştir.







