SOSYAL MEDYA BU ETKİNLİĞE ŞAPKA ÇIKARTACAK
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri tarafından kurulan “Şapka Takımı” sosyal medyanın önde gelen isimlerini bu yıl üçüncü kez buluşturmaya hazırlanıyor. ‘’Like almak ya da almamak !’’ sloganı ile yola çıkan Şapka Takımı, gelenekselleşen sosyal medya etkinliklerinde bu yıl ‘’reklamcılık’’ konusunu işleyecek.
Ana sponsorluğunu gnctrkcll’in üstlendiği organizasyona; Tahsin Akar ile Sertan Eratay (gnctrkcll), Haluk Sicimoğlu (BBDO), Pelin Özkan(Mediacat), Zafer Özçelik ile Tunç Erdem(Carat Medya) ve Görkem Uraz (Sesli Harfler) konuk konuşmacı olarak katılacak. Katılımın ücretsiz olduğu etkinliğe katılmak için online kayıt formu doldurulması yeterli. ‘’Sosyal Medya Uygarlığında Reklamcılık’’ etkinliği 26 Mart Salı günü, 09:15-13:45 saatleri arasında gerçekleşecek.
Avrupa’da ilk sırada
Socialbakers.com adlı internet sitesinin verilerine gore 33 milyona yakın Facebook kullanıcıyla dünyada ilk beş sırada yer alan Türkiye, Avrupa’nın en büyük dijital medya pazarını da elinde tutuyor. 35 milyon internet kullanıcısının olduğu Türkiye’de sosyal medyanın giderek artan önemine dikkat çekmek isteyen Şapka Takımı, Hilton İzmir’de yaklaşık 500 kişinin katılacağı etkinliğe ev sahipliği yapacak.
“Sosyal Medya Uygarlığında Reklamcılık” adı altında düzenlecek etkinliğin tanıtımı, konsepte uygun olarak Facebook, Twitter ve Youtube üzerinden izlenebilen bir viral film aracılığı ile yapılmakta. Facebook'a yüklenen etkinliğin tanıtım videosu, 2 günde 5 bin kişi tarafından görülerek, önemli bir başarıya şimdiden ulaştı. Sanajans’ın ve Hilton İzmir’in de hizmet sponsoru olarak yer alacağı organizasyona, marka yöneticilerinin, iş dünyasının,reklam ajanslarının, üniversite öğrencilerinin, bloggerların ve sosyal medyada reklam konusuyla ilgilenenlerin katılım göstermesi bekleniyor.
Ana sponsorluğunu gnctrkcll’in üstlendiği organizasyona; Tahsin Akar ile Sertan Eratay (gnctrkcll), Haluk Sicimoğlu (BBDO), Pelin Özkan(Mediacat), Zafer Özçelik ile Tunç Erdem(Carat Medya) ve Görkem Uraz (Sesli Harfler) konuk konuşmacı olarak katılacak. Katılımın ücretsiz olduğu etkinliğe katılmak için online kayıt formu doldurulması yeterli. ‘’Sosyal Medya Uygarlığında Reklamcılık’’ etkinliği 26 Mart Salı günü, 09:15-13:45 saatleri arasında gerçekleşecek.
Avrupa’da ilk sırada
Socialbakers.com adlı internet sitesinin verilerine gore 33 milyona yakın Facebook kullanıcıyla dünyada ilk beş sırada yer alan Türkiye, Avrupa’nın en büyük dijital medya pazarını da elinde tutuyor. 35 milyon internet kullanıcısının olduğu Türkiye’de sosyal medyanın giderek artan önemine dikkat çekmek isteyen Şapka Takımı, Hilton İzmir’de yaklaşık 500 kişinin katılacağı etkinliğe ev sahipliği yapacak.
“Sosyal Medya Uygarlığında Reklamcılık” adı altında düzenlecek etkinliğin tanıtımı, konsepte uygun olarak Facebook, Twitter ve Youtube üzerinden izlenebilen bir viral film aracılığı ile yapılmakta. Facebook'a yüklenen etkinliğin tanıtım videosu, 2 günde 5 bin kişi tarafından görülerek, önemli bir başarıya şimdiden ulaştı. Sanajans’ın ve Hilton İzmir’in de hizmet sponsoru olarak yer alacağı organizasyona, marka yöneticilerinin, iş dünyasının,reklam ajanslarının, üniversite öğrencilerinin, bloggerların ve sosyal medyada reklam konusuyla ilgilenenlerin katılım göstermesi bekleniyor.