Cüneyt Devrim ile Sosyal Medya Üzerine

Project House yönetici ortaklarından Cüneyt Devrim, İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü son sınıf öğrencilerinin atölye dersine konuk oldu.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü son sınıf öğrencileri 9 Kasım Cuma günü gerçekleşen atölye dersinde Cüneyt Devrim’i konuk etti. Devrim, Project House hakkında kısa bir tanıtım yaptıktan sonra sosyal medya üzerine yoğunlaşarak başarılı kampanya örneklerini anlattı.
Konuşmasına sosyal medyaya dair bilinmesi gerekenler ile başlayan Devrim, “Takipçileriniz sizin için orada değildir, onlar sizinle kendileri isteyince iletişim kurarlar” dedi ve bu iletişimi sağlamanın projenin bir parçası olduğunu vurguladı. Buna ek olarak bir proje hazırlanırken araştırma, dinleme, planlama, kampanyalar ve yarışmalar sırasının izlenmesi gerektiğini de vurgulayan Devrim, konuşmasına 'sosyal medya neleri kapsar' konusuyla devam etti.
Devrim, konuşmasının ikinci bölümünde başarılı kampanya örneklerini adım adım anlattı. Nesfit 14 Days 14 Girls, Unilever - Kadınlar Ne İster, Akbank Kısa Film Festivali ve Durex gibi kampanya örneklerini anlatan Devrim, gençlere başarılı bir kampanyanın nasıl oluşturulacağı konusunda ayrıntılı bilgiler verdi.
Yaklaşık 2 saat gençlerle birlikte olan Devrim, konuşmasının sonunda öğrencilerin sorularını yanıtladı.
*Bu haber, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencisi Sevim Dişkaya tarafından yazılmıştır.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü son sınıf öğrencileri 9 Kasım Cuma günü gerçekleşen atölye dersinde Cüneyt Devrim’i konuk etti. Devrim, Project House hakkında kısa bir tanıtım yaptıktan sonra sosyal medya üzerine yoğunlaşarak başarılı kampanya örneklerini anlattı.
Konuşmasına sosyal medyaya dair bilinmesi gerekenler ile başlayan Devrim, “Takipçileriniz sizin için orada değildir, onlar sizinle kendileri isteyince iletişim kurarlar” dedi ve bu iletişimi sağlamanın projenin bir parçası olduğunu vurguladı. Buna ek olarak bir proje hazırlanırken araştırma, dinleme, planlama, kampanyalar ve yarışmalar sırasının izlenmesi gerektiğini de vurgulayan Devrim, konuşmasına 'sosyal medya neleri kapsar' konusuyla devam etti.
Devrim, konuşmasının ikinci bölümünde başarılı kampanya örneklerini adım adım anlattı. Nesfit 14 Days 14 Girls, Unilever - Kadınlar Ne İster, Akbank Kısa Film Festivali ve Durex gibi kampanya örneklerini anlatan Devrim, gençlere başarılı bir kampanyanın nasıl oluşturulacağı konusunda ayrıntılı bilgiler verdi.
Yaklaşık 2 saat gençlerle birlikte olan Devrim, konuşmasının sonunda öğrencilerin sorularını yanıtladı.
*Bu haber, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencisi Sevim Dişkaya tarafından yazılmıştır.