İnci Holding Kurumsal İletişim Yöneticisi Ezgi Hıra Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye Dersine Konuk Oldu

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü son sınıf öğrencilerinin Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye dersine konuk olan İnci Holding Kurumsal İletişim Yöneticisi Ezgi Hıra, İnci Holding’in kurumsal iletişim uygulamaları hakkında bilgi verdi. Öncelikle akademik hayatıyla ilgili bilgiler veren Hıra, kurumsal iletişimin ne olduğuna ve kurum içi iletişime dair bilgilendirmelerde bulundu.
Hıra, kurumsal iletişimi; kurum imajı veya itibar yönetimi, kurum içi iletişim, sosyal sorumluluk, sponsorluk, reklamlar, organizasyonlar ve kriz yönetimi gibi çeşitli başlıklar halinde değerlendirdi ve İnci Holding’in kurumsal iletişimi hakkında bilgilendirmelerde bulundu. Kurumu tanıtmak amacıyla çeşitli organizasyonlar ve etkinlikler yapıldığını söyleyen Hıra, özellikle 30. Yıl Şenliğini buna örnek olarak gösterdi. 30. Yıl Şenliğinin “Nesilden Nesile El Ele” temasını taşıdığını, bu temanında üç kuşak bir arada yetişen çalışanı gösterdiğini belirtti. Organizasyonda bütün medya mecralarının kullanılmaya çalışıldığını söyleyen Hıra, sosyal medyada da yer alındığını dile getirdi. Sosyal medya üzerinden Twitter aracılığıyla ilk kez kurumun tanıtımına yönelik organizasyonun gerçekleştirildiğini söyledi.
Ayrıca, 30. Yıl kuruluşunun iş ortaklarıyla İzmir Hilton otelinde genişletilmiş sinerji toplantısı adı altında kutlandığını söyleyen Hıra, yerel ve ulusal gazetelerin de bu toplantıda yer aldığını söyledi. Kurum içi iletişime de değinen Hıra, İnci’den Dergisi (Tüm paydaşlara ve Online olarak), Intranet, İ–Bülten (Aylık olarak tüm şirketlere), Toplumsal Mesaj Etkinliği ve Yeni Yıla Merhaba gibi etkinliklerle İnci Holding’in kurum içi iletişiminin gerçekleştirildiğini söyledi. Sosyal Sorumluluk ve Sponsorluğa da değinen Hıra, İncivak Vakfı ile birlikte öğrencilerin ihtiyaçlarının karşılandığını söyledi. Sponsorluk olarak da İzmir Sanat, İZDSO gibi kurumlarla yapılan işbirliklerinden bahsetti. Hıra, “İşinizi severek yaparsanız bir gün bile çalışmış hissetmezsiniz” diyerek konuşmasını tamamladı.
*Bu haber, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencisi Rıdvan Süslü tarafından yazılmıştır.
Hıra, kurumsal iletişimi; kurum imajı veya itibar yönetimi, kurum içi iletişim, sosyal sorumluluk, sponsorluk, reklamlar, organizasyonlar ve kriz yönetimi gibi çeşitli başlıklar halinde değerlendirdi ve İnci Holding’in kurumsal iletişimi hakkında bilgilendirmelerde bulundu. Kurumu tanıtmak amacıyla çeşitli organizasyonlar ve etkinlikler yapıldığını söyleyen Hıra, özellikle 30. Yıl Şenliğini buna örnek olarak gösterdi. 30. Yıl Şenliğinin “Nesilden Nesile El Ele” temasını taşıdığını, bu temanında üç kuşak bir arada yetişen çalışanı gösterdiğini belirtti. Organizasyonda bütün medya mecralarının kullanılmaya çalışıldığını söyleyen Hıra, sosyal medyada da yer alındığını dile getirdi. Sosyal medya üzerinden Twitter aracılığıyla ilk kez kurumun tanıtımına yönelik organizasyonun gerçekleştirildiğini söyledi.
Ayrıca, 30. Yıl kuruluşunun iş ortaklarıyla İzmir Hilton otelinde genişletilmiş sinerji toplantısı adı altında kutlandığını söyleyen Hıra, yerel ve ulusal gazetelerin de bu toplantıda yer aldığını söyledi. Kurum içi iletişime de değinen Hıra, İnci’den Dergisi (Tüm paydaşlara ve Online olarak), Intranet, İ–Bülten (Aylık olarak tüm şirketlere), Toplumsal Mesaj Etkinliği ve Yeni Yıla Merhaba gibi etkinliklerle İnci Holding’in kurum içi iletişiminin gerçekleştirildiğini söyledi. Sosyal Sorumluluk ve Sponsorluğa da değinen Hıra, İncivak Vakfı ile birlikte öğrencilerin ihtiyaçlarının karşılandığını söyledi. Sponsorluk olarak da İzmir Sanat, İZDSO gibi kurumlarla yapılan işbirliklerinden bahsetti. Hıra, “İşinizi severek yaparsanız bir gün bile çalışmış hissetmezsiniz” diyerek konuşmasını tamamladı.
*Bu haber, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencisi Rıdvan Süslü tarafından yazılmıştır.