SOHBET ZAMANI'NIN KONUĞU BAYÜLGEN

İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nün Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye dersi kapsamında düzenlenen sohbet toplantısına, son ayların en çok konuşulan isimlerinden Hakün Bayülgen katıldı. İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sevda Alankuş ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Ebru Uzunoğlu’nun de yer aldığı etkinliğe, öğrenciler büyük ilgi gösterdi.
Marka Konumlandırma, Markalamada Yaratıcılık, Satış ve Pazarlama Stratejileri konularında öğrencilere tecrübelerini aktaran Bayülgen, konuşmasında markaların mavi bir okyanusta rekabet ettiğini söyledi. Markaların farklılaşması için 2 aşama olduğunu belirten Bayülgen, bunun yeni bir ürün yaratarak ya da varolan bir ürünün değiştirilerek gerçekleştirilebileceğine dikkat çekti.
Öğrencileri sektördeki deneyimlerinden bire bir anlatarak bilgilendiren Bayülgen, sunumunun ardından öğrencilerin sorularını yanıtladı.
Marka Konumlandırma, Markalamada Yaratıcılık, Satış ve Pazarlama Stratejileri konularında öğrencilere tecrübelerini aktaran Bayülgen, konuşmasında markaların mavi bir okyanusta rekabet ettiğini söyledi. Markaların farklılaşması için 2 aşama olduğunu belirten Bayülgen, bunun yeni bir ürün yaratarak ya da varolan bir ürünün değiştirilerek gerçekleştirilebileceğine dikkat çekti.
Öğrencileri sektördeki deneyimlerinden bire bir anlatarak bilgilendiren Bayülgen, sunumunun ardından öğrencilerin sorularını yanıtladı.