YUMURTA ÇIRPICIYA ESTETİK BAKIŞ

İzmir Ekonomi Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi Endüstriyel Tasarım Bölümü öğrencileri fotoğraf deneyimlerini arttırmak üzere katıldıkları atölye çalışmasında, her gün kullandığımız günlük nesneleri farklı bakış açılarıyla fotoğrafladı.
İpek Cabadak ve Özge Deniz Özker önderliğinde gerçekleştirilen “Gündelik Nesnelere Yeni Bakışlar” konulu atölye çalışması, öğrenciler için yaratıcı olduğu kadar eğlenceli bir eğitim oldu. Fincan, su bardağı, kaşık, yumurta çırpıcı, şişe tıpası, saat, halı kaydırmazı gibi günlük nesnelerin kullanıldığı ve 3 gün süren atölye çalışmasında öğrenciler, fotoğraf karesine yaratıcılıklarını kattı. “Gündelik Nesnelere Yeni Bakışlar” atölye çalışması sonrasında öğrencilere katılım sertifikası verildi.
Endüstriyel tasarımda fotoğraf çalışmasının ve yaratıcılığın son derece önemli olduğunu belirten Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi Fotoğraf Stüdyosu Teknikeri Özge Deniz Özker, “Fotoğrafik çekim sürecinin teknik ve estetik bileşenlerini her gün kullandığımız nesneler üzerinde çalıştık. Öğrencilerin özgün bakış açılarını ortaya çıkarmaya çalıştık. Atölye çalışması kapsamında nesne-beden ilişkisi, günlük yaşam deneyim paylaşımları etkileşimli bir görsel oyun halinde gerçekleşti. Öğretici olduğu kadar eğlenceli bir atölye oldu” dedi.
İpek Cabadak ve Özge Deniz Özker önderliğinde gerçekleştirilen “Gündelik Nesnelere Yeni Bakışlar” konulu atölye çalışması, öğrenciler için yaratıcı olduğu kadar eğlenceli bir eğitim oldu. Fincan, su bardağı, kaşık, yumurta çırpıcı, şişe tıpası, saat, halı kaydırmazı gibi günlük nesnelerin kullanıldığı ve 3 gün süren atölye çalışmasında öğrenciler, fotoğraf karesine yaratıcılıklarını kattı. “Gündelik Nesnelere Yeni Bakışlar” atölye çalışması sonrasında öğrencilere katılım sertifikası verildi.
Endüstriyel tasarımda fotoğraf çalışmasının ve yaratıcılığın son derece önemli olduğunu belirten Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi Fotoğraf Stüdyosu Teknikeri Özge Deniz Özker, “Fotoğrafik çekim sürecinin teknik ve estetik bileşenlerini her gün kullandığımız nesneler üzerinde çalıştık. Öğrencilerin özgün bakış açılarını ortaya çıkarmaya çalıştık. Atölye çalışması kapsamında nesne-beden ilişkisi, günlük yaşam deneyim paylaşımları etkileşimli bir görsel oyun halinde gerçekleşti. Öğretici olduğu kadar eğlenceli bir atölye oldu” dedi.