Logo
My IEU Logo
EN
Üniversite
Başkanımızdan
Rektörümüzden
Tarihçe
Mütevelli Heyeti
İdari Birimler
Rektörlük
Misyon ve Vizyon
Burslar
İş Birliği
İEÜ'de Kalite Yapılanması
Yönetmelik / Yönerge
Ödüllerimiz
Kişisel Verilerin Korunması
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
İlke ve Politikalarımız
Akademik
Yüksekokullar
Fakülteler
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ortak Dersler
  • Adalet Meslek Yüksekokulu
  • Meslek Yüksekokulu
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • İşletme Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi
  • Tıp Fakültesi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Ekonomi Alanı
  • Hukuk Alanı
  • İletişim Alanı
  • İşletme Alanı
  • Lojistik Alanı
  • Matematik Alanı
  • Mimarlık Alanı
  • Mühendislik Alanı
  • Psikoloji Alanı
  • Sağlık Alanı
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Alanı
  • Sürdürülebilir Enerji Alanı
  • Tasarım Çalışmaları Alanı
  • Yabancı Diller Eğitimi Alanı
Araştırma
Araştırma Merkezleri
Kütüphane
Akıllı Kampüs
Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
İzmir Bilimpark
Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
Çocuk Üniversitesi
Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
Etik Kurul
Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
Kampüs
İEÜ'de Hayat
İzmir
Kütüphane
Yurtlar ve Barınma
Kafe ve Restoran
Öğrenci Kulüpleri
İEÜ Yayınevi
Engelli Destek Birimi
Sağlık ve Psikolojik Danışma
INTERNATIONAL
İletişim
İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • Üniversite
    • Başkanımızdan
    • Rektörümüzden
    • Tarihçe
    • Mütevelli Heyeti
    • İdari Birimler
    • Rektörlük
    • Misyon ve Vizyon
    • Burslar
    • İş Birliği
    • İEÜ'de Kalite Yapılanması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Ödüllerimiz
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
    • İlke ve Politikalarımız
  • Akademik
    • Yüksekokullar
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet (Türkçe)
        • Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
      • Meslek Yüksekokulu
        • Meslek Yüksekokulu
        • Bankacılık ve Sigortacılık (Türkçe)
        • Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
        • Dış Ticaret (Türkçe)
        • Grafik Tasarım (Türkçe)
        • İç Mekân Tasarımı (Türkçe)
        • İnşaat Teknolojisi (Türkçe)
        • İş Sağlığı ve Güvenliği (Türkçe)
        • Medya ve İletişim (Türkçe)
        • Mimari Restorasyon (Türkçe)
        • Radyo ve Televizyon Programcılığı (Türkçe)
        • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (Türkçe)
        • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Türkçe)
        • Turizm ve Otel İşletmeciliği (Türkçe)
        • Uygulamalı İngilizce Çevirmenlik
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
    • Fakülteler
      • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fizik
        • Matematik
        • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık
        • Psikoloji
        • Sosyoloji
      • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Endüstriyel Tasarım
        • Görsel İletişim Tasarımı
        • İçmimarlık ve Çevre Tasarımı
        • Mimarlık
        • Tekstil ve Moda Tasarımı
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
        • İletişim Fakültesi
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
        • Sinema ve Dijital Medya
        • Yeni Medya ve İletişim
      • İşletme Fakültesi
        • İşletme Fakültesi
        • Ekonomi
        • İşletme
        • Lojistik Yönetimi
        • Muhasebe ve Denetim Programı
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
        • Uluslararası Ticaret ve Finansman
      • Mühendislik Fakültesi
        • Mühendislik Fakültesi
        • Bilgisayar Mühendisliği
        • Biyomedikal Mühendisliği
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği
        • Endüstri Mühendisliği
        • Gıda Mühendisliği
        • Genetik ve Biyomühendislik
        • Havacılık ve Uzay Mühendisliği
        • İnşaat Mühendisliği
        • Makine Mühendisliği
        • Mekatronik Mühendisliği
        • Yazılım Mühendisliği
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
        • Hemşirelik
        • Sağlık Yönetimi
        • Beslenme ve Diyetetik
      • Tıp
    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
    • Ortak Dersler
  • Araştırma
    • Araştırma Merkezleri
    • Kütüphane
    • Akıllı Kampüs
    • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
    • İzmir Bilimpark
    • Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
    • Çocuk Üniversitesi
    • Etik Kurul
    • Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
    • Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
    • Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
    • Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
  • Kampüs
    • İEÜ'de Hayat
    • İzmir
    • Kütüphane
    • Sağlık ve Psikolojik Danışma
    • Yurtlar ve Barınma
    • Kafe ve Restoran
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Engelli Destek Birimi
    • İEÜ Yayınevi
  • INTERNATIONAL
  • İletişim
  • ENGLISH

  • Aday Öğrenci | Öğrenci | Mezun

      Arama Sonuçları...

      AKADEMİK DANIŞMANLIK YÖNERGESİ


      Amaç ve Kapsam
      Madde 1-(1)
      (Değişik SK 20.08.2025-561-2025/18) Bu Yönerge, İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde ön lisans, lisans ve lisansüstü seviyesindeki yükseköğretim programlarında öğrenim gören öğrencilere, akademik başarı durumlarının değerlendirilerek her yarıyılda alacakları derslerin seçiminde ve Üniversite yaşamına uyum, mesleki gelişim ve kariyer konularında yürütülecek danışmanlık süreçlerinin uygulanmasına ilişkin esasları ve danışmanlık yapmak üzere görevlendirilen öğretim elemanlarının görev, yetki ve sorumluluklarını kapsar. 

      Tanımlar
      Madde 2 – (1)
      Bu Yönergede geçen;
      a) Akademik danışman: (Değişik SK 20.08.2025-561-2025/18) Akademik danışman olarak görevlendirilen öğretim üyesini veya öğretim görevlisini, çap/yan dal yapan öğrencilerin koordinatörünü,

      b) (Mülga SK 20.08.2025-561-2025/18)

      c) Danışman onayı: (Değişik SK 20.08.2025-561-2025/18) (Değişik SK 25/12/2019-379-A/14 / MHK 15/01/2020-31) Öğrencinin yapmış olduğu ders seçimlerinin Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden onaylanması işlemini,

      ç) (Mülga SK 20.08.2025-561-2025/18) 

      d) (Mülga SK 20.08.2025-561-2025/18) 

      e) (Mülga SK 20.08.2025-561-2025/18)

      f) Akademik birim yöneticisi: (Değişik SK 20.08.2025-561-2025/18) İlgili Bölüm Başkanını, Fakülte Dekanını, Yüksekokul Müdürünü, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Müdürünü, 

      g) Bölüm Başkanı: İzmir Ekonomi Üniversitesi bünyesindeki fakülte, yüksekokul ve meslek yüksekokulu bölümlerinin başkanlarını, 

      ğ) Dekan: İzmir Ekonomi Üniversitesi bünyesindeki fakültelerin dekanlarını,

      h) Müdür: (Değişik SK 20.08.2025-561-2025/18) İzmir Ekonomi Üniversitesi bünyesindeki yüksekokulların, meslek yüksekokullarının ve enstitülerin müdürlerini,

      ı) Rektör: İzmir Ekonomi Üniversitesi Rektörünü,

      i) Senato: İzmir Ekonomi Üniversitesi Senatosunu,

      j) Üniversite: İzmir Ekonomi Üniversitesini, 

      k) (Ek bend SK 20.08.2025-561-2025/18) Akademik birim: İzmir Ekonomi  Üniversitesi’ne bağlı enstitü, fakülte, yüksekokul, meslek yüksekokulunu, 

      l) (Ek bend SK 20.08.2025-561-2025/18) Anabilim Dalı Başkanı: İzmir Ekonomi Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü bünyesindeki anabilim dalı başkanlarını, 

      ifade eder.

      Dayanak
      Madde 3-(1)
      (Değişik SK 20.08.2025-561-2025/18) Bu Yönerge, 2547 Sayılı kanunun 22inci maddesinin (c) bendine, İzmir Ekonomi Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim Yönetmeliği'nin 31. Maddesine ve İzmir Ekonomi Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim Yönetmeliği 16. maddesine dayanılarak hazırlanmıştır. 

      Akademik Danışmanların Görevlendirilmesi ve Değişiklik
      MADDE 4 - (1)
      (Değişik SK 20.08.2025-561-2025/18) Akademik birim yöneticileri, ilgili bölüm başkanının önerilerini gözeterek tam zamanlı öğretim üyeleri/öğretim görevlileri arasından öğrencinin Üniversiteye kayıt olduğu ilk eğitim öğretim yılı başında her bir öğrenci için bir danışman görevlendirir. Akademik yapılanmaları gereği Tıp ve Hukuk Fakültelerinde bölüm başkanları öneride bulunmaz.  

      (2) (Mülga SK 25/12/2019-379-A/14 / MHK 15/01/2020-31) 

      (2/A) (Ek fıkra SK 20.08.2025-561-2025/18) Lisansüstü programlarda akademik danışmanlık görevini Anabilim dalı Başkanı yürütür. 

      (3) (Mülga SK 20.08.2025-561-2025/18)

      (4) ERASMUS veya diğer işbirliği protokolleri kapsamında değişim öğrencisi olarak Üniversiteye gelen önlisans ve lisans öğrencilerinin akademik danışmanlıkları Üniversitenin Uluslararası İlişkiler Ofisi Müdürlüğü ile işbirliği içerisinde ilgili bölümün ERASMUS Koordinatörü tarafından yürütülür.

      (5) (Değişik SK 20.08.2025-561-2025/18) Önlisans ve lisans düzeyindeki öğrencilerin, ÇAP, YDP ve Sertifika Programları kapsamında alınan derslere ilişkin akademik danışmanlık süreçleri anadal akademik danışmanının ve ÇAP, YDP ve Sertifika Koordinatörlerinin işbirliğiyle yürütülür.

      (6) (Mülga SK 20.08.2025-561-2025/18)

      (7) (Ek fıkra SK 20.08.2025-561-2025/18) Görevlendirilen akademik danışman, fakülte/yüksekokul sekreterleri tarafından Öğrenci Bilgi Sistemine tanımlanır. Danışmanlık görevinin öğrencinin öğrenim süresi boyunca devamı esastır. Zorunlu olmadıkça, akademik danışman değiştirilmez. Gerekli hallerde bu değişiklik görevlendirmeyi yapan akademik birim yöneticisi tarafından yapılır. 

      (8) (Ek fıkra SK 20.08.2025-561-2025/18) Önlisans ve lisans programlarında öğrenci, Üniversitenin web sayfasında akademik takvimde ilan edilen güz dönemi ders kayıt tarihlerinden en az 15 gün önce, kayıtlı bulunduğu akademik birime geçerli mazeretini bildirmek suretiyle akademik danışman değişikliği talebinde bulunabilir. Öğrencinin talebi, görevlendirmeyi yapan akademik birim yöneticisi tarafından değerlendirilir ve öğrenciye bildirilir. 

      (9) (Ek fıkra SK 20.08.2025-561-2025/18) Danışman olarak görev yapmakta iken geçerli bir mazereti veya izni nedeniyle bir akademik yarıyıl süresince  Üniversitede bulunamayacak veya danışmanlık görevini yürütemeyecek olan akademik danışmanların yerine ilgili akademik birim yöneticisi  veya anabilim dalı başkanı tarafından geçici bir danışman atanır. Danışmanın mazeretinin veya izninin bir akademik yarıyıldan uzun sürmesi halinde geçici danışman öğrencinin daimi danışmanı olur. Bunun mümkün olmaması halinde öğrenciye yeni bir danışman atanır. 

      (Ek madde SK 20.08.2025-561-2025/18) 
      Akademik Birim Yöneticilerinin Görev, Yetki ve Sorumlulukları 
      MADDE 4/A-(1)
      Yukarıda tanımlandığı üzere ilgili akademik görevi kapsamında akademik danışman önerisinde bulunur veya akademik danışman görevlendirir yahut akademik danışmanlık görevini yürütür. 

      (2)  Akademik danışmanlık hizmetlerinin nasıl yürütüleceği, dikkat edilmesi gereken hususlar, yapılacak işlemler hakkında akademik danışmanları bilgilendirir. 

      (3) Akademik  danışmanların, danışman  görüşme  saatlerini belirleyerek öğrencilere duyurmalarını sağlar

      (4) Akademik danışman yüklerini belirlerken sınıf mevcutları, öğretim elemanları sayısı, danışmanlık yapılacak öğrencinin programının seviyesi, varsa idari görevler vb yükleri gözeterek dengeli bir dağılım yapılmasını sağlar.

      (5) Her akademik yılsonundaki varsa ilgili bölüm/anabilim dalı kurulu, yoksa ilgili fakülte/meslek yüksekokulu kurul toplantılarında akademik danışmanlık faaliyetlerinin değerlendirilmesini ve varsa akademik danışmanlık hizmetlerinin geliştirilmesine yönelik kararlar alınmasını sağlar; bu yönde üst akademik birimlere önerilerde bulunur. Bu hususlar akademik yıl sonu değerlendirme raporlarında belirtilir. 

       

      Danışmanın Görev, Yetki ve Sorumlulukları
      Madde 5-
      (Değişik SK 20.08.2025-561-2025/18)

      (1) Akademik danışmanların görev, yetki ve sorumlulukları şunlardır:

      a) (Değişik SK 25/12/2019-379-A/14 / MHK 15/01/2020-31) Danışmanı olduğu öğrencilere üniversite yaşamı boyunca yer alacakları tüm eğitim-öğretim süreçlerini planlamak konusunda danışmanlık yapmak, 

      b)  Her dönem ders kayıtları öncesinde bilgi vermek amacıyla danışmanı olduğu öğrencilerle uygun gördüğü bir yöntemle (yüzyüze toplantı, online toplantı veya toplu mesaj vb.) iletişime geçmek, talep olması halinde ders seçimleri için önerilerde bulunmak, 

      c) Her dönem ders kayıtları süresince danışmanı olduğu öğrencinin ders seçimlerini kontrol etmek ve onay vermek, 

      d) Her  dönem dersten çekilme işlemi yapan öğrencilerin çekilme işlemlerini kontrol etmek ve onay vermek, 

      e) Danışmanı olduğu öğrencilere Üniversite yaşamına uyum, mesleki gelişim ve kariyer konularında bilgilendirme ve rehberlik yapmak,

      f) Eğitim-öğretim süreçleri ile ilgili yapılanma ve mevzuatı bilmek, takip etmek ve öğrencilere gerekli bilgilendirmeleri yapmak, 

      g) Gerekli hallerde Engelli Destek Birimi ile iletişimde bulunmak, 

      ğ) Danışmanı olduğu mezuniyet aşamasındaki öğrencilerin akademik durumlarını, mezuniyet gerekliliklerini yerine getirmek için müfredat dahilinde alması gereken tüm dersleri alıp almadığını ilgili Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden kontrol etmek ve öğrencilere geri bildirimde bulunmak,

      h) Lisansüstü programlarda İlgili mevzuata aykırı hallerde öğrenciye bilgi vermek kaydı ile mevzuata uygunluğu sağlamak amacıyla ders ekleme veya çıkarma yapmak, 


      İzleme ve İyileştirme (Başlık Değişik SK 20.08.2025-561-2025/18)
      Madde 6 - (1) (Değişik SK 20.08.2025-561-2025/18) Akademik danışmanlık görev ve faaliyetlerinin denetimi ve danışmanlık süreçlerinin geliştirilmesine yönelik geri bildirimlerin üniversite yönetimine iletilmesi ilgili akademik birim yöneticisinin sorumluluğundadır. Danışmanlar, her akademik yıl sonunda danışmanlık sisteminin daha etkin çalışması için gerekli gördükleri önerilerini ilgili akademik birim yöneticilerine iletirler ve ilgili akademik birim yöneticileri söz konusu önerileri akademik yıl sonu değerlendirme raporlarına eklerler. 

      Danışmanlık sisteminde öğrencinin yükümlülükleri
      Madde 7-
      (Değişik SK 20.08.2025-561-2025/18) 
      (1) Danışmanlık sisteminde öğrencinin yükümlülükleri şunlardır: 

      a) (Değişik SK 25/12/2019-379-A/14 / MHK 15/01/2020-31) Eğitim-öğretim süreçleriyle ilgili yapılanma ve mevzuat, müfredat ve müfredat değişiklikleri, ders seçimi, ders ekle/sil, dersten çekilme, mezuniyet ve benzeri süreçler hakkında bilgi sahibi olmak ve değişiklikleri izlemek,

      b) Öğrencinin eğitim-öğretim süreçlerine dair yapacağı tercih ve uygulamalar kendi sorumluluğunda olduğundan danışmanının bilgilendirme, yönlendirme ve önerilerini dikkate almak, 

      c) Her yarı yıl en az bir kez danışmanı ile iletişim kurmak,

      ç) Ders kayıtlarını ve ekleme bırakma ders kayıtlarını akademik takvimde belirtilen süreler içerisinde Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yaparak danışmanına onaylatmak,

      Ders Kayıtları ve Onay İşlemleri 
      Madde 8- (Değişik SK 20.08.2025-561-2025/18) 
      (1) İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde ön lisans ve  lisans programlarında öğrenim gören öğrencilerin ders kayıtları ve danışman onayları her dönem başında akademik takvimde belirtilen süreler içerisinde Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği’nin ilgili hükümlerine göre Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yapılır.  

      (2) İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde tıp fakültesinde öğrenim gören öğrencilerin ders kayıtları ve danışman onayları her dönem başında akademik takvimde belirtilen süreler içerisinde Tıp Fakültesi Eğitim-Öğretim Yönetmeliği’nin ilgili hükümlerine göre Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yapılır. 

      (3) İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde lisansüstü programlarında öğrenim gören öğrencilerin ders kayıtları ve danışman onayları her dönem başında akademik takvimde belirtilen süreler içerisinde Lisansüstü Eğitim Öğretim Yönetmeliği’nin ilgili hükümlerine göre Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yapılır. 

      (4) Ders kayıtları ve onayları Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yapılır.

      (5) Danışmanı tarafından gerekli görülmesi halinde öğrenciler ders kayıt ve onay işlemleri için üniversiteye davet edilebilir. 

      (6) Dönem ders kayıtları danışman onayı ile kesinleşir. Danışman onayı alınmamış ders kayıtları mali yükümlülükler yerine getirilmiş olsa dahi geçersiz sayılır.

      (7) Eğitim-öğretim süreçleriyle ilgili yapılanmaya aykırı ya da belirtilen zamanlar içerisinde onayı tamamlanmamış kayıtlar hakkında danışmanın ve  Öğrenci İşleri Müdürlüğü’nün görüşü alınarak Rektörlük’ün işlem yürütme ve değişiklik yapma hakkı saklıdır.

      Madde 9 - (1) (Mülga SK 25/12/2019-379-A/14 / MHK 15/01/2020-31)

      (Ek Madde SK 20.08.2025-561-2025/18) 
      Yönerge Değişiklikleri  
      Madde 9/A – (1) Bu yönergede, İzmir Ekonomi Üniversitesi Senatosu kararıyla değişiklik yapılabilir. 

      Yürürlük
      Madde 10– (1)
      Bu yönerge, Üniversite Senatosunda kabul edildiği tarihte yürürlüğe girer.

      Yürütme
      Madde 11 – (1)
      Bu Yönergeyi, İzmir Ekonomi Üniversitesi Rektörü yürütür.

       

       


      Bu yönerge  07.01.2013 tarih ve 202/A11 1sayılı Senato Kararı ve 12.02.2013 tarih ve 30/17 sayılı Mütevelli Heyet kararı ile yürürlüğe girmiştir. 

       

        GERİ DÖN

       

      • ÜNİVERSİTE

        • Başkanımızdan
        • Rektörümüzden
        • Tarihçe
        • Mütevelli Heyeti
        • İdari Birimler
        • Rektörlük
        • Misyon ve Vizyon
        • Burslar
        • İş Birlikleri
        • İzmir Ekonomi'de Kalite
        • Yönetmelik / Yönerge
        • Ödüllerimiz
        • Kişisel Verilerin Korunması
        • Kabul Edilebilir Kullanım Politikası
        • İlke ve Politikalarımız
        • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı (2022-2025)

      Resim

      HABERTÜM HABERLER

      Lisansüstünde Mezuniyet Coşkusu
      Lisansüstünde Mezuniyet Coşkusu

      İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) yüksek lisans ve doktora eğitimlerini başarıyla tamamlayan 151 öğrenci, coşku dolu bir mezuniyet töreniyle diplomalarına kavuştu.  ...

      İlgili SKA:
      4
      8
      10
      Devamı
      • WhatsApp
      • Linkedin
      • Twitter
      • Facebook
      Çevre için Türkiye’ye Örnek Adım
      Çevre için Türkiye’ye Örnek Adım

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ), sürdürülebilirlik ve çevreye katkı konusunda örnek bir adım daha atarak Ege Bölgesi’nde karbon ayak izini hesaplayan ...

      İlgili SKA:
      10
      11
      12
      13
      Devamı
      • WhatsApp
      • Linkedin
      • Twitter
      • Facebook
      İzmir Ekonomi 'Avrupa' Üçüncüsü
      İzmir Ekonomi 'Avrupa' Üçüncüsü

      Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sonuçlarına göre yüzde 98.6 doluluk oranına ulaşarak Türkiye’nin en çok tercih edilen üniversiteleri arasına adını yazdıran ...

      İlgili SKA:
      4
      9
      17
      Devamı
      • WhatsApp
      • Linkedin
      • Twitter
      • Facebook
      Ormanları ‘Kuş Yuvaları’ Koruyacak
      Ormanları ‘Kuş Yuvaları’ Koruyacak

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Afet Yönetimi Risk Azaltma Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Prof. Dr. Gökhan Kılıç ile Mekatronik Mühendisliği ...

      İlgili SKA:
      3
      4
      10
      11
      13
      Devamı
      • WhatsApp
      • Linkedin
      • Twitter
      • Facebook
      Zirveye ‘İzmir Ekonomi’ İmzası
      Zirveye ‘İzmir Ekonomi’ İmzası

      Ege Bölgesi’nin ilk vakıf üniversitesi olarak eğitim yolcuğunu 24 yıldır sürdüren İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ), yüzde 98.6’lık genel doluluk oranına ...

      İlgili SKA:
      3
      4
      8
      16
      Devamı
      • WhatsApp
      • Linkedin
      • Twitter
      • Facebook
      Sağlığın Yeni Neferleri
      Sağlığın Yeni Neferleri

      Beyaz önlüklerini giyerek başladıkları 6 yıllık eğitim yolculuğunu gururla ve mutlulukla bitiren hekimler, keplerini havaya fırlatarak mezuniyet coşkusunu doyasıya yaşadı.  ...

      İlgili SKA:
      3
      4
      Devamı
      • WhatsApp
      • Linkedin
      • Twitter
      • Facebook
      'Beslenme Dostu ve Fiziksel Aktiviteyi Destekleyen Üniversite'
      'Beslenme Dostu ve Fiziksel Aktiviteyi Destekleyen Üniversite'

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ), öğrencilerin fiziksel, sosyal ve sportif gelişimlerini desteklemek amacıyla hayata geçirdiği ‘Sağlıklı Kampüs’ projesi kapsamında büyük başarıya ...

      İlgili SKA:
      3
      10
      17
      Devamı
      • WhatsApp
      • Linkedin
      • Twitter
      • Facebook
      Sıcaklarla İlgili Dikkat Çeken İstatistik
      Sıcaklarla İlgili Dikkat Çeken İstatistik

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Oğuz Kılınç, bu yıl rekor seviyeye ulaşan sıcaklara bağlı olarak ...

      İlgili SKA:
      3
      13
      Devamı
      • WhatsApp
      • Linkedin
      • Twitter
      • Facebook

      KÜRESEL KARİYER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

      Daha Fazlası..

      BİLİME KATKI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

      Daha Fazlası..

      İNSANA DEĞER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

      Daha Fazlası..

      TOPLUMA FAYDA

      22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

      Daha Fazlası..

      İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜ

      Detaylar
      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Küresel Kariyer Yolculuğunda Tüm Gücümüzle Yanınızdayız!
      Türkiye'nin Seçkin Akademisyenleri İzmir Ekonomi'de
      İzmir Ekonomili'yiz Dünya'nın Her Yerindeyiz
      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      izto logo
      İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
      ito vakfı logo
      kuruluşudur.
      Logo

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Sakarya Caddesi No:156
      35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

      kampus İzmir

      • Üniversite
      • İEÜ'DE HAYAT
      • KAMPÜS YAŞAM
      • ÜNİVERSİTE İZMİR'DE YAŞANIR
      • PATENTLER
      • Kampüsİzmir
      • STÜDYO ve LABORATUVARLAR
      • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
      • Kütüphane
      • KARİYER YÖNLENDİRME MERKEZİ
      • Çocuk Üniversitesi
      • İletişim

      İEÜ © Tüm hakları saklıdır.

      İEU