İŞLETME ÖĞRENCİLERİ PAZARLAMANIN İNCELİKLERİNİ PROFESYONELLERDEN ÖĞRENDİ
İzmir Ekonomi Üniversitesi İşletme Bölümü’nde Yrd. Doç. Dr. Gonca Günay, Vedat Kunt ve Gökçe Yalçın tarafından verilen BA402 Business Policy dersine sektörde önemli görevlerde bulunan isimler konuk oldu. Kozmetik sektöründen Kopaş Kozmetik Pazarlama Direktörü Hakan Okay, “XO (Extraordinary)” parfüm ve deodorant markasının, yaratılış ve pazarlama süreci ile ilgili yaşadıklarını öğrencilerle paylaştı. Marka yaratma, konumlandırma, pazara yayılma, tutundurma gibi faaliyetlerle ilgili bilgi veren Okay, “Bu uzun ve yorucu sürecin ardından kendi segmentimizde pazarın üçüncüsü konumuna yükseldik. Amacımız Pazar payımızı daha da arttırmak. Bunun için yeni reklam filmimizde ünlü futbolcu Roberto Carlos ile anlaştık. Yakında XO (Extraordinary) markasının yeni erkek parfüm serisinin tanıtımını her yerde görebilirsiniz” diye konuştu.
Alice Bbdd Genel Müdür Yardımcısı Kaan Tanık da kariyer hikayesini ve iş hayatına dair aldığı önemli kararları öğrencilerle paylaştı. Tanık, “Doğru pazarlama nedir?” “Nasıl olmalıdır?”, “Yapılan en temel yanlışlar nelerdir?” sorularını yanıtladı.