Bayülgen “Marka”ları anlattı

İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler Kulübü, ‘‘Sohbet Zamanı’’ etkinliklerinin ilkini NEF Satış ve Pazarlama Direktörü Hakan Bayülgen ile 16 Mart Cuma günü İletişim Fakültesi Stüdyoları’nda gerçekleştirdi.
İletişim Fakültesi öğrencilerin yoğun katılımıyla başlayan etkinlik, Hakan Bayülgen’in başarı hikayesi ve ardından yaptığı sunum ile devam etti. Sunumda yer alan konu başlıkları ‘Marka Konumlandırma, Markalamada Yaratıcılık, Satış ve Pazarlama Stratejileri’ oldu. Konuşmasında markaların mavi bir okyanusta rekabet içinde olduğunu dile getiren Bayülgen, markaların farklılaşmasının ya yepyeni bir ürün yaratarak, ya da varolan ürünü değiştirerek yapılabileceğini söyledi.
Etkinliğin son kısmında, Hakan Bayülgen kendi deneyimlerinden yola çıkarak sektöre dair çeşitli örnekler verdi ve öğrencilerin yönelttiği soruları yanıtladı.
Halkla İlişkiler Kulübü’nden Begüm İntepeler, etkinlikten önce Bayülgen’le bir röportaj gerçekleştirdi:
http://iletisim.ieu.edu.tr/video/?p=1004